top of page
Vyhledat

Náš první canicross závod

Aktualizováno: 23. 1. 2019

Člověk asi nikdy nezapomene na svůj první závod. Ani u nás to nebylo jinak, jako první jsme si vybrali canicross závod ve Stromovce, který se vlastně jmenoval Procházka se psy a konal se v rámci pražského maraton víkendu 5. května 2018.


Když na to teď, s o trochu více zkušenostmi vzpomínám, asi ten hromadný start a trasa v docela teplém počasí po asfaltu, nebyl úplně nejlepší volbou. K tomu, co se mi dnes vybaví, patří hromadný pád po startu, kterému jsme se naštěstí vyhnuli a to, že se mi asi po 300 m rozvázaly tkaničky…taková začátečnická chyba :)

Ve Stromovce bylo hodně lidí, kteří jen venčili psy a Scoobik nechápal proč zrovna on musí běžet a né očichávat stopy. Moje kondice byla navíc mizerná, pamatuji si, že jsem asi dvakrát musela přejít do chůze a hrozně jsem se trápila a říkala si, že už snad nikdy nepoběžím. Ale po vběhnutí do cílového koridoru za podpory tolika diváků jsme si opravdu připadali jako závodníci.


Těch 4,5 km jsme dali za 24:32 a byli 11. z 19., vyhrála nečekaně :) Eva Vrabcová Nývltová.




9 zobrazení
bottom of page