top of page
Vyhledat

Horská výzva Vysočina LONG

Aktualizováno: 22. 8. 2019

Probudili jsme se do sychravého sobotního rána, vstávat z postele se mi nechtělo, Michal měl půlnoc a dole v pelechu to nevypadalo o nic lépe. Ale za pár hodin už nás čekal start v Novém Městě na Moravě, a já se těšila, že se konečně podívám do areálu, kde se konají všechny ty velké biatlonové soutěže. D1 kupodivu jela a tak jsme dorazili včas. Šla jsem se zaregistrovat, asi tisíckrát se pokusila vnutit Scoobymu vývar s prerun drinkem, než se konečně napil a už se pomalu šlo startovat. Na těchto závodech se startuje hromadně a dopředu mohou jen psi s košíkem. My zůstali v poklidu vzadu, jelikož byl nadlidský úkol nandat mu košík v jeho předstartovním nadšení. A už se vybíhalo, obkroužil se stadion a pak jsme konečně vyběhli do lesa. Snažila jsem se držet poklidné tempo a vlastně jsem ani nevěděla jak rychle běžet při takové vzdálenosti (34 km). Na první občerstvovačce se od nás oddělili závodníci, kteří běželi jen 16 km a hned jsme měli více prostoru kolem sebe. Na druhé občerstvovačce mě překvapil Michal, srdíčko mi zajásalo a hned se pak běželo lépe. Trochu jsem se bála, že když Scooby uvidí páníčka, už nebude chtít dále, ale moc dobře pochopil, že se pokračuje.

Běželi jsme dál a dál, občas i ve skupince běžců a společným povídáním čas a kilometry utíkaly. Občas jsme zpomalili, do větších kopců jsme šetřili síly, ale úsek po třetí občerstvovací stanici byl nekonečný. Nevím proč, ale Scooby se rozhodl, že na louce dlouhé asi 2 km se bude neustále otáčet za nás a asi čekat na někoho neviditelného. Následoval závěrečný nejdelší stoupák a pak už jen seběh k Vysočina aréně, kde na nás v cíli čekal Michal (něco mi totiž nastavil na google maps a pak po celou dobu mohl sledovat, kde zrovna jsme). Doběhli jsme v naší kategorii na 4. místě, uteklo to asi o 5 min, ale soupeřky prostě byly lepší. Scooby byl úžasný, ukázal se jako vytrvalý spolehlivý pes, který jde s paničkou do všeho. Po tom, co jsme ještě při vyhlašování vyhráli v tombole, ani mi to 4. místo nebylo líto. Já si totiž na startu fakt nebyla jistá, zda to vůbec doběhneme. Na Vysočině jsme nakonec zůstali celý víkend a udělali si ještě v neděli procházku. Prostě dokonalý víkend.

3 zobrazení
bottom of page