top of page
Vyhledat

Jak běhat s parazity?

Týden po našem prvním závodu jsem odletěla na pracovní cestu do pralesů v Kamerunu a vrátila se v docela zuboženém stavu s parazitem a asi o 8 kg lehčí….

Návrat k běhání nešel tak rychle, jak jsem čekala, ze začátku mi dělala problém i procházka, ale postupně jsme opět začali a 18. srpna jsme již mohli běžet 2. kolo canicross tour s Fitminem na Hrubé Skále.


Opět byl docela horký letní den, ale trasa tomu skvěle vyhovovala, byla kratší, asi jen 2,8 km a běželo se lesem, bylo to hodně do kopce, pak jeden docela šílený sešup dolů, ale pořád lesem. Byl to náš první intervalový start a říkala jsem si, vyběhne ten Scoobik, nebo nepochopí, že startujeme…ale ukázalo se, že vše je jen v mé hlavě a pes moc dobře ví, co má dělat.

Dařilo se nám i předbíhat ostatní a trasu jsme zvládli za 16:10 a byli 9. z 18. závodníků.

Já i Michal stále vzpomínáme na to perfektní zázemí, jak pro lidi tak i pejsky a přátelskou atmosféru po celou dobu závodu. Cestou domů jsme si dali ještě procházku kolem skal a odjížděli spokojeně domů.

10 zobrazení
bottom of page