top of page
Vyhledat

Jak jsme potkali Tlapky v tahu

Nějakou dobu jsem koukala po různých trénincích se psy v okolí, až jsem narazila na Tlapky v tahu. První moje vzpomínka na holky (Domču a Týnku) je vlastně z tréninku dogbiatlonu ve Hvězdě. Utkvělo mi v hlavě, jak tenkrát říkaly, že poběží závod dvojic, jedna totiž prý rychle běhá a druhá dobře střílí. Já si v tu doby myslela, že jsou sestry. Přihlásila jsem se na jejich společný trénink v Roblíně a tak nějak jsem dopředu dle webu tušila, že mi holky a jejich tréninky budou opravdu sympatické. A byla to pravda, po tréninku jsme se pak potkaly na závodech, slovo dalo slovo a najednou patřím do týmu, což zase posouvá mě běhání se psem na trochu jinou úroveň.


Ze závodu Starý Plzenec v tahu (za foto děkuji Musher klubu Tlapky v tahu)

Z principu nemusím kolektivní sporty, ale když se můžete proběhnout ve skupině stejně šílených osob, natrénovat na závody, dát pak super pokec a máte jejich podporu, když zrovna nevíte co a jak dál, je to k nezaplacení. Všichni tohle dělají ve svém volném čase bez nároku na honorář. Tréninky jsou vedeny s velkým důrazem na dodržování základních pravidel na závodech a v neposlední řadě dbají na zdraví psů pomocí správných metod tréninku a následného strečinku. Od roku 2019 jsme se navíc stali Musher klubem Tlapky v tahu a plánujeme spoustu nových akcí a také naše první závody Tlapkros. Jsem moc ráda, že jsem je potkala.

Více o Musher klubu Tlapky v tahu zde:

https://tlapkyvtahu.wixsite.com/home

69 zobrazení
bottom of page