top of page
Vyhledat

Květnový víkend nabitý k prasknutí

18.5. Mukařovský pes 2019

Nedaleko Říčan je Mukařov, kde občas jezdíme za rodinou na chatu. Když jsem se dozvěděla o akci Mukařovský pes, chtěla jsem zúčastnit, protože okolní lesy jsou moc krásné. Nezapomněla jsem se o akci zmínit i Davidovi s Katkou, co mají adopťáčka Scottyho a tak se rozhodli, že s ním Katka poběží také. Scooby byl v kategorii do 15 kg, Scotty nad 15kg. Po příjezdu na místo, jsme si vyzvedli startovní číslo a zjistili jsme, že se startuje po skupinkách, kdo zrovna chce. To nám skvěle vyhovovalo, odstartovali jsme společně. Ale mělo to i jednu nevýhodu, zakecaly jsme se a asi 500m od startu jsme málem přehlédly odbočku a na poslední chvíli se otáčely správným směrem, potom jsme se od Scottyho oddělili, ale stále nám byli v patách. Proběhli jsme lesem, kolem rybníka a to už jsme po 6,6 km viděli cíl. Tam nám stopli čas a čekali jsme, jak na tom vlastně jsme. Kolem bylo skvělé občerstvení, stánky s vybavením pro pejsky a odpoledne následoval i další zábavný program, procházka, karneval. Musel to být moc pěkný den a příští rok se zdržíme určitě déle. Blížilo se vyhlášení, vyhlášeni byli opravdu všichni, kdo se zúčastnili, což bylo od pořadatelů moc milé. Já se Scoobym jsme v naší kategorii obsadili 2. místo a Kačka se Scottym v kategorii nad 15 kg byli dokonce první. Moc děkujeme za krásné ceny a náramně jsme si to užili.



V neděli následoval LESKROS...

Poslední závod série Leskros se běžel v Nebílovech u Plzně, vyrazila jsem sama brzy ráno vypadalo to, že bude teplo. Po příjezdu sluníčko už pěkně hřálo a nejlépe bylo v hale moštárny, kde měli pořadatelé veškeré zázemí. Doufala jsem, že jsem nic nepodcenila a že je Scooby dobře zavodněn. Před startem jsem namočila postroj, psa a přála si, ať to zvládneme. Přiznám se, že do prvního kopečku jsem nás trochu šetřila, ale jinak bígloš celou dobu makal. Najednou jsme se objevili u cíle a já jsem byla zmatena, protože jsem si myslela, že trasa je o 1 km delší. No, mohli jsme víc zabrat, příště to nepodcením. Skončili jsme na 4. místě a za mě velká spokojenost s ohledem na počasí a velkou konkurenci. Přivezla jsem si domů 5 l výborného moštu.

Scooby se tento víkend teda činil a zaslouží si velkou pochvalu a 14 dní volno od závodění. Packu na to.



3 zobrazení
bottom of page