top of page
Vyhledat

Město Touškov VTahu 1. závod 2019

Když mi v sobotu v 6 ráno po náročném pracovním pátku zazvonil budík, měla jsem sto chutí ho zaklapnout otočit se na bok a spát dál. Pak jsem mrkla, jak to vypadá v psím pelechu, Scooby už mě hypnotizoval očima a čekal na první pohyb, až bude moci vyskočit a jít se přivítat. A tohle mě prostě nikdy neomrzí, ten jejich věčný elán a optimismus. Vstala jsem a začalo kolečko příprav: jídlo pes, jídlo já, venčení, probudit Michala, napájení psa, naložit věci a odjezd. Moc mi pomohlo, že jel Michal s námi a vše odřídil. Nebylo zrovna nejhezčí počasí, sem tam pršelo a asi 5 stupňů. Na místě jsme se potkali s Týnkou a Nickem, prohodily pár slov, společně jsme se rozběhaly a pak už následoval můj start v kategorii 8 km. Hrozně jsem to na začátku přepálila, hnala mě touha předběhnout hned první soupeřku, pak přišel kopec a uprostřed kopce 2 paní s fenkama, od kterých se Scoobikovi hrozně nechtělo a já zrovna neměla dost dechu na jeho pobízení. Bojovali jsme s jeho otáčením asi 200 metrů, pak už na ně naštěstí zapomněl. Trať byla opravdu trailová, krásná, ale nebyl moc čas se kochat. Věděla jsem, že 2 rychlé soupeřky jsou za mnou a mé plíce nestíhají. Zbýval už jen asi 1,5 km do cíle, blížili jsme se k prudkému klesání, tam mě obě předběhly a já zůstala na úzké cestě za pomalejší paní s pejskem, která se nedala předběhnout. Ale bezpečnost mého psa je na prvním místě a tak jsme hold počkali, až doběhneme na širší cestičku. Pak už zbývala jen louka do cíle a oba jsme si to moc užili. Skončili jsme nakonec třetí a rozdíl mezi námi na 1. - 3. místě nebyl ani jedna minuta. Mám prostě toho nejlepšího běhacího bígla.


14 zobrazení
bottom of page