top of page
Vyhledat

Poprvé na bedně

Aktualizováno: 29. 1. 2019

6. října 2018 jsme vyrazili do Slatiňan na Dog - maraton Panstvím knížete Auersperga nejen se strakáčem.

Původně s námi měla jet i Peťka s Abby, ale na poslední chvíli onemocněly. Dlouho jsem zvažovala, zdali se vypravit na tak dlouhou cestu sama a absolvovat závod jen se Scoobikem. Ale řekla jsem si, že to přeci musí být fajn a že minimálně upevníme vztah. Také jsem se rozhodla, že pokud to půjde, poběžím, pomalu, ale poběžím...


Po příjezdu na plovárnu do Slatiňan jsme se zaregistrovali, vyfasovali dvě A4 hustého textu s povídáním kudy vlastně jít a mohli jsme startovat. Po prvních asi 3 km jsem se ztratila a prodloužila si tak trasu o další 2km :) Pak jsem zjistila, že musím běžet a v jedné ruce mít papír s textem a zjišťovat kudy a v druhé mobil a kontrolovat mapy. I tak se nám podařilo opět zabloudit, prostě modrá turistická se nám někde schovala…a než abych to zase obíhala zpět, dala jsem si to příkrým svahem plným ostružiní a posekaných větví přímo dolů se Scoobikem v náručí. Že by nový typ psích OCR závodů? Každopádně adrenalin pracoval, obzvlášť, když jsem měla neustále pocit, že nás někdo dohání. Ach ta paranoia… Bylo krásný podzimní den, krajina ubíhala, předbíhali jsme lidi a těšili se do cíle. Jen posledních asi 5 km bylo jen po asfaltu a trpěly jak Scoobikovy pacinky, tak i moje kyčle.

Nejdůležitější je sladit barvu bundy se stanem :)

Po doběhnutí do cíle jsme se váleli na sluníčku a užívali pohodu. Jen mi v tu chvíli nedošlo, že budeme čekat na vyhlášení celých 5 hodin, protože většina lidí byla ještě na trati. Několikrát jsem mezitím přemýšlela, že prostě odjedu, byla jsem šíleně unavená a čekalo mě ještě řízení do Prahy. Nakonec kolem 18 h se podařilo sehnat všechny do cíle a proběhlo vyhlášení. Páte, třetí, druhé místo, pořád nic a pak slyším pořadatele říkat…a na prvním místě se umístil pejsek se jménem ze známé animované detektivky…a to už jsem věděla…bígl Scooby :) Nejdříve nechápal, že má sedět na bedně a během focení pořád kontroloval, co dostal v tašce. Ještě jednou moc díky pořadatelům za krásné ceny a úplně nejvíc povedenou psí trofej za první místo. Budeme-li zdrávi, příští rok jedeme zase.

Moc díky organizátorům za poskytnutí fotografií.

15 zobrazení
bottom of page